Hungarian Modeling Forum

Nicolas TR66

  • 8 Válasz
  • 562 Megtekintés
Re:Nicolas TR66
« Válasz #9 Dátum: 2021. Április 08 - 20:56:53 »
Köszi Gyuri!  :)

*

zsury68

Re:Nicolas TR66
« Válasz #8 Dátum: 2021. Április 08 - 20:37:01 »
Gratulálok Gabi!


Ismét egy nagyon látványos munka!   :)  Különleges járgány ez is!


A MÁV-os balesetelhárítós RÁBA pedig azóta is, hogy először láttam, a No. 1 nálam! :)

Re:Nicolas TR66
« Válasz #7 Dátum: 2021. Április 06 - 18:17:23 »
Egy pár friss kép, egyre több alkatrész a helyén, és készül a ballasztplató is hozzá, ami természetesen levehető lesz.

Re:Nicolas TR66
« Válasz #6 Dátum: 2021. Március 14 - 17:13:48 »
Köszi Zsolti!

*

Donzsooo

Re:Nicolas TR66
« Válasz #5 Dátum: 2021. Március 14 - 16:29:39 »
 :o  Hát Gabi!


Iszonyatosan tetszik amiket csinálsz!
Mindig rácsudálkozom, és főleg az egyedi választásaidra!
Olyanokat találsz a valóságban, amiket én még látni se láttam!


Élvezett végig nézni, ahogy kialakul a tervezett forma, összeállítás!
GRATULÁLOK!!

Re:Nicolas TR66
« Válasz #4 Dátum: 2021. Március 14 - 15:06:14 »
 :)

Re:Nicolas TR66
« Válasz #3 Dátum: 2021. Március 14 - 15:04:20 »
 :)

Re:Nicolas TR66
« Válasz #2 Dátum: 2021. Március 14 - 15:02:03 »
Folyt.köv.

Nicolas TR66
« Válasz #1 Dátum: 2021. Március 14 - 15:00:18 »
Akkor legyen kamion is itt, mégpedig a jelen építésem.Mielőtt bele merülnénk a témába, néhány szó az eredetiről, mert gondolataim szerint nem túl sokan vannak otthon ebben a speciális témában. A Nicolas egy francia speciális kamionokat gyártó cég, leginkább nehéz vontatókat, olajipari speciális felépítményes egyedi járműveket készítenek. Ezeknek a kamionoknak a sajátossága, hogy egyedi megrendelés, kivitel alapján készülnek, akkor van szinte két egyforma, ha a megrendelő egyszerre 2 darabot rendel. A Nicolas esetén a TR66 kifejezés csak annyi azonosságot takar, hogy ez a 3 tengelyes változatuk volt egy adott időszakon belül, de kb 6 féle motorgyártó típusa volt választható hozzá, többféle hajtáslánc, kerékméret, szélesség, kivitel között. Elég sok időt töltöttem a neten képek vadászatával az építés kezdete előtt, hát valóban nem nagyon volt 2 egyforma. Ez a típus a 80-90-es években volt gyártásban, és az enyémbe végül egy Merci motor került.Szóval akkor maga az építés. A képek szerintem sokat elmondanak majd, de az alapkészlet az Italeri régi R-s, lapos fülkés Renaultja volt. Ebből a készletből szinte csak a hátsó futóműveket, és a fülkét használtam, de azt is átépítve. A motor másik Italeri készletből került bele, persze átépítve, mert az Italeri V8-as Merci motort gyárt, nekem meg V12 kellett ebbe. Az első futómű egy gyanta MErci hajtott híd, az alváz saját gyártás, mint a felépítmény egyéb részei is. Az alsó borítás elöl szintén saját gyártás, csakúgy, mint a kábelezések. Szóval ez épülget, lassan be biztosan. Ja, és nem a szépsége fogott meg az eredetinek, hanem a robosztussága.  ;D
Teszek egy képet az eredetiről is, amihez a legközelebb lesz majd a kész makett.