Akkor legyen kamion is itt, mégpedig a jelen építésem.Mielőtt bele merülnénk a témába, néhány szó az eredetiről, mert gondolataim szerint nem túl sokan vannak otthon ebben a speciális témában. A Nicolas egy francia speciális kamionokat gyártó cég, leginkább nehéz vontatókat, olajipari speciális felépítményes egyedi járműveket készítenek. Ezeknek a kamionoknak a sajátossága, hogy egyedi megrendelés, kivitel alapján készülnek, akkor van szinte két egyforma, ha a megrendelő egyszerre 2 darabot rendel. A Nicolas esetén a TR66 kifejezés csak annyi azonosságot takar, hogy ez a 3 tengelyes változatuk volt egy adott időszakon belül, de kb 6 féle motorgyártó típusa volt választható hozzá, többféle hajtáslánc, kerékméret, szélesség, kivitel között. Elég sok időt töltöttem a neten képek vadászatával az építés kezdete előtt, hát valóban nem nagyon volt 2 egyforma. Ez a típus a 80-90-es években volt gyártásban, és az enyémbe végül egy Merci motor került.Szóval akkor maga az építés. A képek szerintem sokat elmondanak majd, de az alapkészlet az Italeri régi R-s, lapos fülkés Renaultja volt. Ebből a készletből szinte csak a hátsó futóműveket, és a fülkét használtam, de azt is átépítve. A motor másik Italeri készletből került bele, persze átépítve, mert az Italeri V8-as Merci motort gyárt, nekem meg V12 kellett ebbe. Az első futómű egy gyanta MErci hajtott híd, az alváz saját gyártás, mint a felépítmény egyéb részei is. Az alsó borítás elöl szintén saját gyártás, csakúgy, mint a kábelezések. Szóval ez épülget, lassan be biztosan. Ja, és nem a szépsége fogott meg az eredetinek, hanem a robosztussága.
Teszek egy képet az eredetiről is, amihez a legközelebb lesz majd a kész makett.